VLOG: Nederlandse Vereniging van Directiesecretaressen, te Veghel

Afgelopen donderdag 3 september 2015, was ik weer welkom op een bijeenkomst van de Nederlandse Vereniging van Directiesecretaressen (afgekort: de NVD). Dit keer was de groep te gast bij Hutten, een cateringbedrijf in Veghel (de vorige keer waren we in Den Bosch). Op deze avond ben ik er achter gekomen dat Hutten véél meer dan een cateraar is! Ze denken echt na over het feit waarom ze hun werk doen en ze verrichten hun werk echt met passie voor eten.

Deze werkwijze van Hutten liet me meteen denken aan de Ted Talk van Simon Sinek. Check zijn  ijzersterke en inspirerende Ted Talk hier.
 

Nadat we waren ontvangen met een hapje en drankje werden we verwelkomt door Inge Koolmees, voorzitter van de NVD Noord-Brabant. Met welkomstwoordje en wat lekkere, nuchtere humor vertelde ze wat ons wat de updates binnen de vereniging waren en wat ons deze avond te wachten stond. Na Inge kwam Bob Hutten aan het woord, eigenaar van het bedrijf Hutten. Hij vertelde het ontstaan van het bedrijf en wat het nu bereikt had.

Drie presentaties, die interactief waren, volgde. We werden als gast echt betrokken bij de verhalen van de medewerkers en we werden verwend met lekker eten.

Ten slotte volgende de borrel, waarbij genetwerkt kon worden. De dames van de Nederlandse Vereniging van Directiesecretaressen staan open voor een praatje om je te leren kennen, maar ook wordt serieus bekeken of mensen elkaar verder kunnen helpen. Echt netwerken dus! 

Het complete verslag zie je in mijn nieuwe vlog! Ik neem je mee in de sfeer en ik vertel je hierin hoe ik de avond ervaar. Veel kijkplezier! :-)

Klik op Nederlandse Vereniging van Directiesecretaressen of Hutten voor meer informatie over de organisaties! Via deze link kun je lezen hoe Hutten de avond beleefd heeft.